Kreatywne projekty billboardów reklamowych

Reklama w formie offline nie wymarła. Wciąż elementy takie jak billboardy świetnie się sprawdzają. Zwłaszcza, gdy zawieszone są przy głównych skrzyżowaniach albo w samych centrach miast. Tak naprawdę na każdym kroku można zobaczyć billboardy reklamowe. Ale jedne zwracają naszą uwagę, a inne po prostu są. Jak zrobić kreatywny billboard, który zostanie zapamiętany?

Reklama w formie offline nie wymarła. Wciąż elementy takie jak billboardy świetnie się sprawdzają. Zwłaszcza, gdy zawieszone są przy głównych skrzyżowaniach albo w samych centrach miast. Tak naprawdę na każdym kroku można zobaczyć billboardy reklamowe. Ale jedne zwracają naszą uwagę, a inne po prostu są. Jak zrobić kreatywny billboard, który zostanie zapamiętany?

Gotowe realizacje jako przykład

Kreatywne projekty billboardów reklamowych można zobaczyć dość często. Jednak wszystkie mają wspólny mianownik. Łatwo jest je zapamiętać! Wyróżniają się między innymi ciekawą lokalizacją np. wjazd do tunelu, jako wjazd do ust w reklamie branży spożywczej. Albo też instalacją oświetlenia – przykładowo lampę oświetlającą plakat trzyma ręka policjanta, który oświetla twarz podejrzanego w reklamie serialu kryminalnego. Podsumowując kreatywny billboard musi być inny niż wszystkie, a nawet dosłownie wychodzić poza ramy konstrukcji.

Reklama łatwa do zapamiętania

Żeby billboard był efektywną reklamą musi zostać zapamiętany. W ciągu kilku sekund musi dotrzeć do odbiorcy, a z drugiej strony musi być na tyle czytelny, że każdy zapamięta nazwę marki lub produkt, na nim pokazany. Najlepszym przekazem jest obraz, ale musi być on opisany słowami. Nie może być ich za dużo. Hasła zamieszane na billboardzie muszą być krótkie, ale treściwe, a jednocześnie intrygować. Jedno zdanie ma zainteresować klienta na tyle, że sam będzie chciał coś kupić. Nie można go o to błagać. Takie treści nie sprzedają.

Warto stosować też mocne kolory, które wyróżniają się od tła. Zwłaszcza, jeśli projektowany billboard ma zawisnąć na tle jasnej ściany, koniecznie trzeba go od niej odznaczyć pełnymi koloru barwami. Żadne pastele nie wchodzą w grę, ponieważ tak jasne i łagodne barwy szybko znikają z pamięci, a nawet mogą stopić się z tłem i być niewidoczne.

Chcąc zrobić dobry billboard warto przypomnieć sobie, te które, widzieliśmy ostatnio i nas zainteresowały. Na pewno mają one wspólny mianownik. Warto się na nim oprzeć tworząc swoją wersję.

Więcej informacji i możliwość zakupu kampanii reklamowej, znajduje się na stronie https://www.znajdzreklame.pl/billboardy