Czy na pewno wykorzystujesz potencjał narzędzi online w salonie?

Internet zmienił nie tylko branże hair&beauty, ale cały sektor usług. Ignorowanie jego roli w prowadzeniu i rozwoju biznesu prędzej czy później źle się skończy, zwłaszcza jeśli konkurencja świetnie porusza się w sieci. Przekonaj się, czy w pełni korzystasz z możliwości internetu!

Czy szukasz w sieci inspiracji?

Internet to nieprzebrane źródło wiedzy. Dzięki niemu możesz obserwować najbardziej znane postaci w branży, możesz być na bieżąco z najnowszymi trendami i wyłapywać je, zanim zrobi to konkurencja. Możesz też szukać efektywnych sposobów na rozwój swojego salonu, pomysłów na wystrój albo kreatywną promocję.

Czy sam inspirujesz online?

Klienci chcą widzieć w Tobie specjalistę. Z internetem dużo prościej jest im udowodnić, że nim jesteś. Chwal się efektami swojej pracy na przykład na Instagramie. Wykorzystując potencjał tego narzędzia nie tylko zdobędziesz nowych klientów, ale możesz też zbudować sobie silną pozycję w branży.

Czy internet pomaga Ci w organizacji pracy?

Korzystanie z narzędzi online może przynosić bardzo namacalne efekty. Oszczędność czasu dzięki łatwemu układaniu grafików i wygodnemu umawianiu wizyt. Zwiększanie zysków dzięki prowadzeniu przydatnych statystyk. To tylko niewielka część korzyści, jakie daje korzystanie z oprogramowania dla salonów, które pozwoli Ci czuwać nad biznesem z dowolnego miejsca, w którym będziesz miał połączenie z siecią. Dowiedz się więcej: https://www.versum.pl/program-do-zapisywania-klientow/

Czy jesteś bliżej klientów?

Internet sprawia, że możesz nawiązywać relacje ze swoimi klientami, nawet kiedy nie ma ich w Twoim salonie. Social media pozwalają budować małe społeczności, lojalne i żywo zainteresowane Twoją działalnością. Profil na Facebooku przybliży im Twoją pracę i pozwoli Ci zaprezentować się tak, jak chcesz być odbierany. To także dodatkowa, bardzo wygodna forma kontaktu z klientami.

Czy reklamujesz się w sieci?

Ulotki są w porządku, ale prawdziwa siła tkwi w reklamach internetowych. Kampanie na Facebooku czy Google AdWords mogą przysporzyć Ci naprawdę wielu klientów. Niewątpliwym ich atutem jest też fakt, że jeśli coś idzie nie tak, możesz na bieżąco modyfikować swoje reklamy, aby osiągać zadowalające wyniki.

 

Jeśli wciąż nie jesteś przekonany, czy warto włączyć działania w sieci do stałego repertuaru, pomyśl, że Twoja konkurencja już to robi i zdobywa klientów, do których Ty nigdy nie dotrzesz tradycyjnymi metodami. W branży beauty stale musimy się doszkalać. W kwestii marketingu również!

[Głosów:1    Średnia:5/5]